Trevlig dag

Sov hemma hos mamma igår till idag
för att jag åkte till alingsås idag för att
träffa Fiffi och Elaa :)
Enklare att ta sig från mamma för behöver bara
ta tåget då.
Och om jag hade varit hos mig så hade jag behövt
ta buss med och då hade jag fått stå och vänta på
tåget i typ 25 min och det hade jag ingen lust med.

Så idag så har jag varit i alingsås.
Det va mycket trevligt att träffa Fiffi och Elaa och självklart barnen :)

Nu ligger Alicia och sover skönt. Jag ska med gå och lägga mig strax,
är inte så jätte trött så får la vänta en liten stund till.

Min (syrrans) mobil pajjade färut och som tur va så
hade jag med mig min gamla som låg hos mamma.
Så jag har en mobil som funkar hyffsat bra iaf.

Klickade hem en iphone precis med, det va inte meningen
att jag skulle beställa en skulle bara se vad det skulle kosta.
Men vips så va den beställd och kommer snart vara hos mig. Haha

Får se hur det kommer att gå. Jag som absolut inte kan den mobilen alls.
Men aja mobil som mobil. Hoppas att den inte pajjar bara.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0