MITT HÅR HAHA

Den 21 augusti efter dopet vände
sig Alicia från rygg till mage för första gången :)
Och jag såg det inte :( Men har sett det nu iaf.
Och igår kväll vände hon sig från mage till rygg :)

Btw efter dopet så somnade hon 19.30 och vaknade första
gången 06.45 sova länge svar ja : ) hehe.

Igår så va jag hos bm och skulle sätta in en spiral men
det gick inte så bra. :(
Hade ägglossning vilket gjorde att det va för trongt eller något.
Hon försökte men det gick inte så fick en ny tid.
Efter det så tog jag en fika med syster och morfar.
Sen så åkte jag och Fidde in till stan och shoppade lite :)
Och så köpte jag färg till håret på shock. Haha
Blev hur snyggt som helst NOT. haha.
Färga igen, Svar JA

Så här blev det:


Ska man gå runt så här ?!
Fidde skäms kan jag ju säga.
Jag bryr mig inte så mycket men jag får la lägga i
det sista av färgen och se om det blir bättre annars
så blir det att köpa hårfärg hehe.

Lite roligt e det ju men inte min stil hehe.


Kommentarer
Postat av: FOTO - EmoSuss

Jag tyckte det blev ascoolt :D ^^

2011-08-24 @ 17:44:46
URL: http://emosuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0