bildbomb

Sitter och väntar på att mamma ska ringa.
Mormor ska nämnligen hämta mig för ska hem
till min mor idag

Tänkte bara ta bilstolen på vagnen och ta bussen
men min köra mormor ville köra vagnen och jag har
inte lust att åka bussen med vagnen och bära med
mig bilstolen bara jobbigt.
Så mormor får hämta mig och så får hon köra hem mig med.
Så ska passa på att handla lite när jag ändå är i hulan :)
Det behövs kan jag säga har ingen mat alls hemma nu. hehe.

Lite bilder på Alicia från mobilen :








Alicia och sin morfar :)




Alicia med sin pappa :) Mina underbaringar.

Mera bilder kommer sen måste fixa för att åka nu för dom kommer och hämtar mig nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0