Gårdagen

Igår så va jag och mormor ute och åkte lite. Blev först en tur till lerum så ag fick lämna mina papper för denna månaden :)
Sen så åkte vi till Alingsås, först blev det till MIO så mormor fick beställt sin nya soffa. Som vi har tjötat på att hon ska göra ett tag nu, och den kommer veckan efter påsk. "Sit down" heter soffan.
Efter MIO så åkte vi till centrum och gick runt där en liten slund, var nere i leksaks affären för att kolla på en skötväska men hittade inte någon som jag ville ha.
Så vi drog till donken och åt ist.
På hem vägen så stannade vi i Floda och kollade i baby affären.

Där hittade jag detta:

 Min skötväska

 Och dessa krokar

Samt plastad frotté som jag ska ha i vagnen ifall det händer en olycka :P.

När vi kom hem så satt grannen utanför sig och haffade mig direkt.
Så fick jag detta av henne :


i korgen så fanns detta :)



Min granne är för snäll :  )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0