. . .

Inte skrivit på några dagar som vanligt.
Måste bli ändring på detta nu asså :P hehe.

Har iaf hittat ett par tossor som jag har letat efter.
Eller a hittade rosa och blå innan men jag ville ha vita
och nu hade det kommit in i vitt så köpte ett par direkt :)


Tossorna så söta :)

Iaf idag så har jag varit iväg med mormor : )
Först så åkte vi till Lerum sen till nääs och fikade efter det till floda
och kolla lite och där köpte jag en snuttefilt till lillan : )
Efter floda så blev det en sväng till allum och sen hem igen.

När jag hade varit hemma en liten stund så ringde Rask och kom hit en
liten stund blev en kopp kaffe ute i solen : )
Nu sitter jag bara här i soffan och tar de lugnt.
Blir nog bara tv tittande för min del nu resten av kvällen.

Imon ska jag nog bara ta det lugnt, för på lördag så kanske jag och
mamma ska åka till ullared :D

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0