Tjoho :D

Vaknade av killens klocka 06.00 och så vaknade
Alicia strax efter det.
Jag har diskat nästan allt med.
Detta är våran morgon.

Alicia ligger och sover och jag passar på att skriva lite.
Idag ska jag och Alicia åka in till stan och träffa
Johanna och Alice :) Hon ska få en klänning
jag köpte på loppisen :P

Sen så kommer älsklingen in till stan med.
Så ska vi "shoppa" lite.
Jag ska köpa någon topp kanske något mera och
Alicia ska få en 1års klänning :D

Det är vad som händer idag iaf.

Igår så var jag ju å spädis mycket trevligt.
Alicia typ sprang :)
Det går undan iaf. :P
Efter spädis så gick jag och syrran och hälsade på farmor
som ligger på sjukhuset :(
Inte alls bra med henne längre :'(

Well well nu ska jag fixa mig så jag blir klar någon gång.
Puss och kram ses på stan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0