Hej hej

Idag har det inte hänt så mycket som vanligt :P
Iaf tog en promenad på "morgonen" (ca kl.9.30)
för att slänga lite skräp och gå bort och handla lite mått.
Sen va det dax för Alicia att sova.

Hon brukar sova två gånger på dagen men idag bara en :)

När klockan blev ca 15.00 så gick jag och Alicia till shell
och hämtade ut ett paket till gubben.
Där efter till affären (igen) för att handla lite mat som vi skulle
äta idag.

Gjorde denna bilden via något program :)
Har den som header på en annan blogg sida som jag funderar på att
byta till men jag har inte bestämt mig än.


Well well imon är det spädis men vet inte om jag kan åka.
Alicias näsa har inte runit så mycket idag men får se imon
på morgonen hur det är.
Sen så skulle min syster hälsa på Farmor som ligger på sjukhuset
imon men jag vet inte vilken tid.
Och om jag ska dit så kan inte Alicia följa med på grund av snuvan :(
Så får se hur det blir.

Aja nu ska jag inte skriva mera.
Hoppas alla har haft en bra dag iaf :)

Höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0